Lieve Forummers, Tommie heeft 8 weken lang ontzettend zijn best gedaan om zoveel mogelijk mensen antwoord te geven op de meest uiteenlopende vragen. Hij heeft tijdens elke chat zijn excuus aangeboden op het feit dat hij niet iedereen kan beantwoorden. De chatsessie van gisteren was eigenlijk meer bedoeld als een afsluiting en als dank voor de vele fans die hem de afgelopen 8 weken hebben gevolgt in zijn doen en laten op het forum, de website en de chat. Dat er vele vragen dubbel werden gesteld is gekomen omdat er heel veel 'nieuwe' fans zich hebben aangemeld voor de laatste chat met Tommie. Deze hebben de afgelopen chatsessies met Tommie niet meegemaakt en zich ok niet verdiept in de vragen die al eens zijn gesteld. Tommie beantwoordde gisteren voornamelijk vragen die nog niet waren gesteld en dat deze van de zelfde mensen afkomen is inderdaad een beetje toeval maar ook logisch want de mensen die deze vragen stelden waren voornamelijk de mensen die al 8 weken lang iedere chatsessie hebben bijgewoond en dus gen dubbele vragen stelden maar nieuwe.
Ik begrijp dat dit vor de nieuwkomers wellicht een beetje anders is overgekomen, maar dit is absoluut niet de bedoeling van Tommie. De tip om vragen te stellen in een topic neem ik mee en zal binnenkort een speciale tpic daarvoor openen en Tommie vragen of hij tijd en ruimte kan vinden om jullie vragen alsnog te beantwoorden.
Graag wil ik het vaste groepje chatters bij deze vragen om open te staan voor anderen en vriendelijk te blijven. Gebeurd dit niet, dan zal ik mijn maatregelen moeten nemen. Het forum, de chat en de website is voor iedereen toegankelijk en een openbare ruimte waar mensen met Tommie en over Tommie moeten kunnen communiceren.