|
| | Chatten met Tommie (data) | Vraag & Antwoord | |
| | Auteur | Bericht |
|---|
Admin_Tessa Admin

Aantal berichten: 36 Registratiedatum: 26-09-10 Leeftijd: 37 Woonplaats: Den Bosch
 | Onderwerp: Chatten met Tommie (data) | Vraag & Antwoord do jan 06, 2011 10:15 pm | |
| Alle chat datums zijn onder voorbehoud
- Data Binnenkort
- Data Binnenkort
Bekijk alvorens je een vraag stelt aan Tommie op de chat eerst even de vragen en antwoorden van de voorgaande sessies. Zo voorkom je vragen te stellen die al eens zijn gesteld of waar al eens een antwoord op is gegeven.
Laatst aangepast door Admin_Tessa op do jan 12, 2012 12:28 am; in totaal 5 keer bewerkt (Reden van aanpassing : nieuwe datums) |
|  | | Admin_Tessa Admin

Aantal berichten: 36 Registratiedatum: 26-09-10 Leeftijd: 37 Woonplaats: Den Bosch
 | Onderwerp: Re: Chatten met Tommie (data) | Vraag & Antwoord za jan 29, 2011 11:27 am | |
| Vragen en Antwoorden van de Chat van Dinsdag 11 januari.
Tommie: Tot nu toe was Troy in High School voor mij wel het gaafste, maar als Zorro daarbij komt, verandert dat natuurlijk wel!
Wat verwacht je van de rol als Zorro? Tommie: Ik verwacht dat het een veeleisende rol is waarvoor veel disciplines worden vereist. Het is een komische rol, strijdlustig maar ook romantisch en galant.
Heb je al een leuk lied uitgezocht voor zaterdag? Tommie: Wie mogen niet onze eigen nummers uitkiezen, maar ik ben heel erg blij met mijn nummer van volgende week.
Wat doe je voordat je moet optreden? Tommie: Ik ga mijn optreden even snel door in mijn hoofd, bedenk wat ik wil vertellen en zeg tegen mezelf dat ik er echt van moet genieten!
Wat is jouw slechtste eigenschap? Tommie: Ik denk dat ik soms te enthousiast ben, waardoor ik een beetje druk word.
Wist Karin Bloemen dat je zo op d’r zou vallen? Tommie: Karin wist het wel van te voren ja. Ik was namelijk een beetje bang dat ze anders zou schrikken en me zou slaan ofzo.
Stel je mag maar 1 discipline laten zien, welke wordt dat dan, toneel/dans/zang? Tommie: Hele goede vraag!. Heel moeilijk ook. Maar dan zou ik voor zang gaan denk ik.
Hoe denk je dat je zult reageren als je Zorro niet zou worden? Tommie: Ik denk dat ik het heel jammer zou vinden maar tegelijk ook veel troost zou vinden in alles wat ik heb geleerd en hoe leuk het was om te doen.
Waarom heb je gekozen om nog een keer mee te doen met ozn? Tommie: Omdat ik denk dat ik klaar ben voor deze rol en ik wilde heel graag de liveshows meemaken. Die heb ik de vorige keer natuurlijk niet meegemaakt.
Wat was de laatste keer dat je hebt gehuild? Tommie: Ongeveer een maand geleden.
Ben je een gevoelens uiter of een binnenvetter? Tommie: Ik ben wel een uiter.
Waar slaap je in? Tommie: Slaap eigenlijk nooit in pyjama. Eerder een boxer, ofzo.
Wat vind je een vervelende eigenschap van je fans? Tommie: Boos worden als je de bus in moet omdat je collega's weg willen.
Wat wilde je vroeger worden? Tommie: Straaljager piloot, zoals alle jongetjes!
Wat vind je van je nummer van a.s. zaterdag? Tommie: Ben heel blij met mijn nummer. Is uit één van mijn favoriete musicals.
Wie denk je dat, naast jou, ook een hele grote kans heeft Zorro te winnen? Tommie: Ik denk dat Marijn en Ruud ook ver kunnen gaan komen, maar wat ik al zei, ik weet dat nog niet iedereen alles heeft laten zien en je weet nooit wat er dan gaat gebeuren.
Heb je nog andere hobbies? Tommie: Ik hou van voetbal, lekker lunchen met vrienden of een avondje pokeren.
Van welke voetbalclub ben je fan? Tommie: AZ. Getogen Alkmaarder hè.
Wat is de slechtste versiertruuc die je ooit hebt gehoord? Tommie: Mag ik even bij je naar de wc.
Lees je alle reacties op je blogs? Tommie: Ik probeer alles te lezen, krabbels, tweets, reacties op filmpjes. Maar lukt natuuurlijk niet altijd.
Ben je een ochtend of avondmens? Tommie: Ben absoluut een avond mens.
Wat doe je allemaal als je een week in een huisje zit tijdens een tour? Tommie: Heel hard studeren voor de volgende show en heel vroeg slapen. Nee hoor, dan houden we feestjes en hebben het altijd supergezellig, verkleedpartijtjes, bowlen, enz.
Geeft Willem aanwijzingen tijdens repetities? Tommie: Willem kijkt soms wel naar de repetities, maar geeft geen correcties tussendoor. Hij houdt zich wat dat betreft voornamelijk met de sing off bezig.
Heb je wel eens liefdesverklaringen gehad? Tommie: Soms wel, maar niet heel vaak hoor.
Heb je huisdieren? Tommie: Ik heb een poesje genaamd Pleun.
Hoe zou je reageren als je hoort dat jij oznz wint?? Tommie: Ik zou het me even niet voor kunnen stellen denk ik. Volgens mij ga ik dan euforischer dan ooit voelen!!
Stem je op jezelf? Tommie: Haha, nee ik stem niet op mezelf, dat is aan de kijkers.
Welke eigenschap van Zorro ligt het dichtst bij je? Tommie: Innerlijke kracht.
Welke musical zou je in Londen moeten bezoeken? Tommie: BILLY ELLIOT!!
Heb je ook negatieve reacties gehad? Tommie: Natuurlijk zijn de reacties niet altijd positief, maar ik ben ook niet perfect. Er kunnen slechtere optredens tussen zitten, maar dan is kritiek juist goed, althans, opbouwende kritiek, omdat je altijd moet blijven leren als artiest.
Kijk je soms zelf ook op fora wat er over je geschreven wordt? Tommie: Ik vind dat mensen soms iets te hard kunnen zijn op de fora. Er komen zoveel dingen bij zo'n optreden kijken dus ik vind dat niet altijd even fijn, maar het hoort er wel bij. Je staat daar ook om gezien te worden en dan moet je ook de kritiek erbij nemen.
Welke tandenborstel heb je? Tommie: Haha. Ik heb nu een donkerblauwe van Aquafresh.
Hou je ook van McDonalds? Tommie: Natuurlijk, wie niet?
Laatst aangepast door Admin_Tessa op za jan 29, 2011 11:38 am; in totaal 2 keer bewerkt |
|  | | Admin_Tessa Admin

| Onderwerp: Re: Chatten met Tommie (data) | Vraag & Antwoord za jan 29, 2011 11:31 am | |
| Vragen en Antwoorden van de Chat van dinsdag 18 januari
Wat doe je als je niet op het podium bent? Als je niet op het podium bent, hou je je natuurlijk altijd wel met de show bezig en bedenk je wat je moet doen, welk verhaal je vertelt, en voor de rest is er natuurlijk altijd ruimte voor een grapje backstage.
Hoe lang ben je? Ik ben 1.76
Wat is jouw lucky number? Mijn geluksnummer is 8.
Zie je ook echt wie er in de zaal zitten of kijk je daar langs heen? Voor de show kijk ik altijd wel even, maar als ik bezig ben zie ik niemand meer, dan zit ik even in mijn eigen wereld.
Wat is je grootste blunder? Ik had een voedselvergiftiging en moest half kotsend het podium af. Niet echt een blunder (overmacht) maar wel heel erg genant.
Tommie, hoe wil je later herinnerd worden? Als een levensgenieter en als iemand die iets heeft betekend voor de wereld. In wat voor schaal, dat weet ik niet, maar ik wil wel dat de mensen mijn naam zullen onthouden! Dat is mijn ambitie als artiest.
Waar kunnen we jou voor wakker maken? Een prachtig liedje, daar mag je me altijd wakker voor maken.
Kan je koken? Ik kan heel lekker koken… als ik er zin in heb.
Hoe laat sta jij op in een live show week? Meestal sta ik in een live show week om 7 uur op.
Vorige keer zei je dat Roti je lievelingseten is. Maak je die dan zelf of haal je die ergens? Die haal ik ergens, ahoewel mijn mama heeeele lekkere Roti maakt.
Waar wordt je sjagrijnig van? Van schijnheilige mensen.
Welke missie vond je leuker, live show 2 of live show 3? Vond ze allebei even leuk, maar het schermen was wel iets stoerder, maar het waren allebei dingen waar ik me helemaal in thuis voel, dus kan niet echt kiezen.
Welke film kijk je heel graag? The Matrix is voor mij echt een hele goede, maar de film van West Side Story blijft ook geniaal.
Hoe doen jullie dat met kledingwissel tijdens musical of live show, gooi je je kleding dan op de grond en ruimt iemand anders het op? Als ik genoeg tijd heb, dan hang ik altijd wel zelf mijn kleding op. Vind ik wel zo netjes, maar soms kan dat niet.
Heb je nog een liedje dat je nog heel graag wil zingen bij OZNZ? Ik zou heel graag "Empty Cchairs at Empty Tables" doen uit Les Miserables
Heb jij de stem shake van Pia ook geproefd? Haha, jazeker, en of ik dat heb geproefd, bleh. Maar het zal vast wel ergens goed voor zijn.
Nu je het ontzettend druk hebt met Zorro, moet je misschien andere dingen even laten liggen. Wat mis je nu het meest? Tijd met mijn vrienden doorbrengen en mijn familie, die zie ik nu wel een stuk minder.
Welke kledingstijl draag je het liefst? Ligt aan de gelegenheid; ik hou over het algemeen van casual jeans stijl, maar hou er ook van om strak in het pak de hort op te gaan.
Hoe bereid je je voor op een auditie? Goed je teksten kennen en bedenken wat je wilt vertellen en wat je rol is op dat moment. Dan even concentreren, maar vooral genieten en dat uitstralen, dan kun je mensen raken.
Spreek je de jury (het panel) wel eens tijdens de repetities? Pia spreek ik sowieso altijd, omdat zij natuurlijk ook heel erg betrokken is bij het repetitie proces en meestal komt Erwin ook nog wel even succes wensen en wat goede woorden doen.
Heb je een bepaald ritueel alvorens je opgaat? Uhmm, niet echt. Heb niet echt van die ritueeltjes voor een optreden.
Welke rol heb je naar je gevoel niet lang genoeg kunnen spelen en welke eigenlijk veel te lang? Ik heb nog nooit een rol TE lang gespeeld, want het is altijd jammer om een productie te verlaten...maar ik had Troy nog wel wat langer willen spelen.
Zing je wel eens onder de douche? Ik zing inderdaad, heel cliché, heel veel onder de douche en dan meestal de liedjes van de aankomende liveshow.
Als je zelf een musical/voorstelling mocht verzinnen waar zou deze dan over gaan? Een musical over een honkbalteam in Amerika lijkt me wel wat., maar vooral omdat ik zelf 14 jaar heb gehonkbald.
Wat is je favoriete honkbalploeg in the USA? The New York Yankees
Heb je er wel eens aan gedacht om mee te doen aan So You Think You Can Dance? Daar heb ik wel eens over nagedacht, maar ben nu te lang niet meer full time als danser aan het werk. Dan zou ik eerst heeeeel hard moeten gaan trainen en daar is de tijd nu niet voor. Ik focus me nu helemaal op mezelf als zanger en acteur.
Wat vind je het leukste aan de persoon Zorro? Ik vind het leukste aan Zorro dat hij een levensgenieter is en niet zo overdreven serieus met het leven omgaat, zo ben ik zelf ook een beetje.
Wat is jouw favoriete geurtje? Voor vrouwen Poeme en voor mannen vind ik David Beckham intimite night heel erg lekker.
Met wie zou je op een onbewoond eiland willen zitten als je 1 iemand mee mocht nemen? Mijn maatje Lars
Wat is je favoriete vakantie bestemming? Curaçao
Heb je weleens wat gebroken? Ik heb wel eens mijn pink gebroken tijdens het bowlen en toen heb ik All Shook Up met een mitella gespeeld.
Heb je weleens Carnaval gevierd? Ik ben nog nooit bij carnaval geweest, maar wil dat wel echt een keer meemaken, volgens mij is dat supergezellig.
Word je heel vrolijk als je dronken bent of juist heel agressief? Ik heb altijd een goede dronk. Dus gezellig.
Heb je een favoriete automerk? Ford Mustang.
Ga je ook auditie doen voor HSM 2 als deze zou uitkomen? Nog sterker, als HSM 2 komt, dan ga ik die spelen!!
Als je superheld was welke speciale kracht had je dan? Dan zou ik met mijn ogen mensen kunnen beïnvloeden.
Wat doe je liever, sms-en of bellen? Ik bel liever.
Wat is je droomrol (en dan telt Zorro niet mee)? Ik wil heel graag Jersey Boys gaan doen!
Draag je sieraden met een bijzondere betekenis? Heb armband gekregen van mijn broertje en die draag ik bijna altijd.
Heb je ook piercings of tatoeages? Ik heb een tatoeage ja, op een niet zo goed te ziene plek. Het is een matra, een tibetaans geschrift; ohmani padme uhm. Ofwel: What doesn’t kills you, makes you stronger
Waar ga je het liefste uit? Liefst in Amsterdam natuurlijk en dan in de buurt van het Leidseplein. Club NL, Sugar Factory of Jimmy Woo
Wat is jouw favoriete openingszin? Ik doe niet aan openingszinnen, gewoon lekker een praatje maken.
Laatst aangepast door Admin_Tessa op za jan 29, 2011 11:37 am; in totaal 1 keer bewerkt |
|  | | Admin_Tessa Admin

| Onderwerp: Re: Chatten met Tommie (data) | Vraag & Antwoord za jan 29, 2011 11:37 am | |
| Vragen en Antwoorden van de Chat van Dinsdag 25 januari
Wordt je adellijkheid al wat beter? Ik doe mijn best om wat adelijker te zijn.
Wat heb je vroeger tijdens je middelbare school eigenlijk gedaan? Tijdens de middelbare school heb ik gehonkbald en musicals gedaan, wel amateur.
Met wie van de zorro's zou je nog willen duetten? Ik zou nog wel een duet met ruud willen zingen. En eigenlijk wel met iedereen, vind iedereen op zijn eigen manier een mooie stem hebben.
Wat zou je doen als je niet in het entertainment zou zitten? Dan zou ik wel een duikinstructeur willen worden en de wereld over reizen om te duiken en les te geven.
Welk nummer vond je tot nu toe het moeilijkst om te doen? Make 'm laugh. dat was best pittig, maar wel heel leuk.
Wat is de grootste afknapper bij een vrouw? Als ze heel dom is.
Heb je nog veel vrije tijd nu met zorro? Ik ben in de avonden nu vrij, maar zondag was onze officiële laatste vrije dag tot aan de finale, mocht ik door gaan.
Ben je een knuffelaar? Vaak wel, maar niet altijd.
Bewaar je altijd de cadeaus die je van fans krijgt? Meestal wel. Ik bewaar altijd de dingen die niet van papier zijn en de knuffels.
Waar denk je aan als je hoort dat de show bijna live gaat? Dan denk ik even: Oooh, daar gaan we weer en dan knallen.
Ben je een ochtend of avond mens? Ben niet echt een ochtendmens, hou van de nacht en de avond.
Vond je het jammer dat je moest stoppen bij Stiletto? Ik vond stiletto te gek om te doen, dus ja.
Lijkt Zorro je leuker dan High School? Zorro is heel anders dan High School en high school lag op dat moment heel dicht bij me. Zorro is veel veelzijdiger qua acteren, dus voor mij is zorro nu een toffere rol om te spelen dan in High School.
Willem zei dat hij dol op je is, ben je dat ook op Willem? Ja en nee. Ja, omdat hij echt wel een schat van een man kan zijn, het beste met ons voorheeft en omdat hij gewoon een geweldige kennis heeft van het vak. En nee omdat hij zo recht voor zijn raap kan zijn.
Spreek je de afvallers van "Op Zoek Naar" zoals Kelvin en Jeroen nog, of gaan zij weer hun eigen leven in? Het is moeilijk om contact te houden omdat we zo veel moeten doen, maar wel via facebook e.d.
Duurt het lang voordat je een liedje heb ingestudeerd? Dat ligt aan het liedje, maar meestal als ik een liedje ga leren en ik ga daarna slapen ken ik het wel de volgende dag.
Wat is het mooiste liedje wat je ooit hebt gezongen? Ik denk dat mijn mooiste nummer met Roman was; dat was voor mij echt wel een hoogtepunt en heb er zo van genoten!
Vind je het niet vervelend om elke week achter de chat plaats te nemen? Vind ik helemaal niet erg, juist leuk. Hard werken misschien, maar ik wil toch ook wat terug doen voor alle support die ik krijg, vandaar ook de Meet & Greet.
Zou je een vriendin willen, of doe je het rustig aan? Ik doe het voorlopig rustig aan, maar wie weet, als ik een hele speciale meid tegen kom.
Zaterdag moest je het 'afscheidsnummer' zingen als repetitie. Was dat ondanks alles niet raar? Dat voelde wel even raar ja, maar ook fijn dat ik het nu een keer heb gedaan. Als ik dan moet gaan, wat ik niet hoop offcourse, dan weet ik wat ik moet doen om een mooi afscheid te geven.
Wat vind je van de musical Tanz der Vampire? Ik heb de show nooit gezien, maar vind de muziek heel erg mooi.
Wat vind je het mooiste lied dat een vrouw kan zingen? "Het is over" en dan misschien zelfs wel de uitvoering van Brigitte.
Wat voor dekbed-overtrek heb je? Verschillende, zwarte, twee witte, eentje met donkerblauwe versierinkjes.
Wat is je favoriete snoep? Drop duo's.
Heb je een favoriet muziek instrument? Ik speel zelf saxofoon en beetje gitaar, maar favoriete toch wel saxofoon.
Met wie zou jij graag in de finale willen staan? Met roman uiteraard.
Welke vrouwelijke hoofdrol zou je het liefste willen spelen als je een vrouw was? Elphaba in Wicked, denk ik.
Denk je niet "waar ben ik in godsnaam aan begonnen met die chat"? Helemaal niet, het gaat snel maar vind het wel leuk.
Wat was de eerste musical waar je bent heen geweest? De eerste musical die ik gezien heb is West Side Story op film en Aïda in het theater.
Ga je vaak naar Londen om musicals te bekijken? Ik ben wel een paar keer in londen geweest, hele mooie theaters, echt een top stad.
Kijk je de uitzending van oznz wel eens terug? Natuurlijk kijk ik de uitzending terug; ik wil zien wat ik fout doe of waarvan ik denk: "doe even wat minder", of "ga eens rechtop staan".
Als iemand jouw leven ging verfilmen, wie mocht dan jou spelen? Ik heb nog nooit echt een dubbelganger gevonden, maar dan, Jamai Loman. Ik denk echt wel dat hij een goede Tommie zou kunnen spelen.
Scan jij de zaal bij oznz op bekende fans of vrienden, voordat je gaat beginnen? Ik kijk altijd wel of ik bekende gezichten zie in het publiek, maar dat is soms best lastig. Er zitten zoveel mensen altijd, maar aan de kleur kan ik het vaak wel zien.
Stel je mag volgende week een duet doen met een internationale artiest, wie zou je kiezen? Justin Timberlake.
Wat vind je ervan dat mensen speciaal voor jou naar het theater komen? Dat er mensen speciaal voor mij komen kijken vind ik zo speciaal. Best een raar idee als je erover nadenkt, dat mensen helemaal voor jou naar een stad toekomen, echt super!
Als je een liedje van een andere artiest 'jouw liedje' mocht maken, welk liedje zou dat dan zijn? "State of Mind" van Raul Midón.
Kom je ooit naar België? Niet op vakantie, maar ik vind Brussel echt een vette stad en hoop nog een keer in België te staan met een productie.
Als je in een film mocht spelen met een internationale actrice, wie zou je kiezen? Scarlett Johansson.
Welk karaktertrekje van jezelf loop je wel eens tegenaan? Ik kan soms iets te druk zijn tijdens de repetities,maar dat is puur uit enthousiasme.
Heb je ooit een solo album opgenomen? Of ga je dat ooit doen? Het lijkt me te gek om een studio in te gaan om mijn eigen muziek te maken, maar heb daar nu geen tijd voor, prioriteiten.
Als je kon kiezen, in welke tijd zou je dan in willen leven? In de tijd van Romeinen.
Hoe ziet je leven eruit als je 50 bent? Dan hoop ik nog steeds als artiest bezig te zijn en een huisje in het buitenland te hebben.
Als je een vlieg was en je zou bij iedereen een kijkje in hun leven kunnen nemen, bij wie zou je dan naar binnen vliegen? Wat een heerlijke vraag. Dan zou ik wel eens bij de koningin willen kijken.
Wat zit er in je broekzak? Mijn telefoon zit altijd in mijn broekzak, hoe voorspelbaar.
Heeft je bekendheid je veranderd? Ik denk niet dat ik heel erg veranderd ben sinds ik dit vak ben gaan doen. Ik ben natuurlijk wel meer met zingen bezig en drukker altijd.
Als je in een film een leraar moest spelen en je mocht geen drama of sport of muziek leraar zijn, welk vak kies je dan? Dan zou ik een astrofysische docent spelen.
Wat vind jij een belangrijke eigenschap die de mens in het algemeen moet hebben? Een mens moet oprecht en integer zijn.
Bier, Fris of Wijn? Als ik moet kiezen, want hou er allemaal van, dan zou ik gaan voor wijn.
Ben jij meer van ''romantisch dvd kijken op de bank'' als date of ''naar de bios''? Meer een combi van die twee, maar uit eten blijft toch een van de beste vind ik. Of lekker koken.
|
|  | | | | Chatten met Tommie (data) | Vraag & Antwoord | |
|
Similar topics |  |
|
| | Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |