sammie-jj Wannabe

Aantal berichten: 34 Registratiedatum: 30-12-10 Leeftijd: 19 Woonplaats: Kerkrade
 | Onderwerp: Re: Tommie in de Madiwodovrijdagshow zo jan 30, 2011 4:27 pm | |
| ohh hahaha. Ik blijf er toch bij dat ik dat dansje niets vind... |
|
xMarleen Newbie

Aantal berichten: 24 Registratiedatum: 27-01-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: Utrecht
 | Onderwerp: Re: Tommie in de Madiwodovrijdagshow zo jan 30, 2011 5:21 pm | |
| Ja dat wou ik ook nog zeggen maar hij moest nog eten enzo, en had het eigenlijk druk! Dus vond 't al tof dat ie even naar buiten kwam dus had zoiets van ga maar lekker eten  |
|
sammie-jj Wannabe

Aantal berichten: 34 Registratiedatum: 30-12-10 Leeftijd: 19 Woonplaats: Kerkrade
 | Onderwerp: Re: Tommie in de Madiwodovrijdagshow zo jan 30, 2011 5:42 pm | |
| Jaa idd. Wel super dat hij dan nog naar buiten komt. Ik vind zowiezo dat hij veel voor zijn fans doet.
|
|
xMarleen Newbie

Aantal berichten: 24 Registratiedatum: 27-01-11 Leeftijd: 17 Woonplaats: Utrecht
 | Onderwerp: Re: Tommie in de Madiwodovrijdagshow zo jan 30, 2011 9:24 pm | |
| Vind ik ook haha! Was vorige week ook al geweest, maar toen had ik hem maar 2 sec gezien (moesten rennen voor de trein) dus was al blij dat ik hem nu wat langer had gesproken!  |
|
sammie-jj Wannabe

| Onderwerp: Re: Tommie in de Madiwodovrijdagshow zo jan 30, 2011 9:34 pm | |
| ohh ja wel jammer idd. ik ga de 12e naar de halve finale. Ik ga maar vanuit dat hij er dan nog inzit haha. Ook die chat enzo. hij antwoord echt zoveel mogelijk vragen en ook de gekste. Hij is echt aardig  |
|